Centrum Sportowe Pełka - www.csp.bytom.pl
 


Fitness w CSP:

 

Pragniemy zaproponować naszym Klientom szeroki wachlarz zajęć grupowych o różnym stopniu trudności i o różnej charakterystyce. Chcemy aby każdy z Was znalazł u nas odpowiedni program dla siebie.

 

MP Cycling (indoor cycling)

Program MP Cycling to oryginalna i najpopularniejsza seria zajęć z indoor cycling (czyli jazdy na rowerach stacjonarnych) w grupach. To najlepszy sposób na spełnienie twoich marzeń o wspaniałej kondycji: nie musisz uczyć się skomplikowanych ruchów, jesteś pod opieką najlepszych trenerów, zaś przy naszej muzyce aż chce Ci się naciskać pedały! To najwspanialszy program wyrabiania kondycji jaki istnieje.

 

BPU (biodra, pośladki, uda)

Ćwiczenia mają charakter wzmacniająco - kształtujący. Na treningach zwraca sie szczególną uwagę na trening szczególnie kłopotliwych partii, mięśni brzucha, pośladków i ud. Ćwiczenia kładą główny akcent na polepszenie wytrzymałości organizmu w celu podniesienia napięcia mięśniowego, dzięki temu uzyskanie bardziej sportowej sylwetki. BPU to praca z pomocami ciężarków i małych hantli. Wymagania kondycyjne i sprawnościowe są niewielkie i dla każdego możliwe do spełnienia. Ćwiczenia niesamowicie wpływają na kondycję fizyczną. Trening pomaga w chudnięciu dolnych partii ciała. Wzmacnia je, wysmukla i likwiduje zbędną tkankę tłuszczową. Są to ćwiczenia siłowe wzmacniające dolne partie mięśniowe. Polecane są osobom, które nie lubią skomplikowanej choreografii czy bardzo intensywnego tempa zajęć.

 

TBC (Total Body Condition)

Zajęcia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Ćwiczenia wykonuje się z różnorakimi przyrządami: ciężarkami, stopniami, taśmami gumowymi, drążkami lub obciążnikami. Ze względu na swój charakter zajęcia nie wymagają wysokich umiejętności koordynacyjnych. Efektem ćwiczeń jest delikatne zarysowanie wszystkich mięśni, modelowanie całego ciała.

Body Ball

Trening z wykorzystaniem dużej piłki, zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych. Dzięki tym ćwiczeniom ujędrnisz uda oraz wzmocnisz mięśnie brzucha oraz grzbietu. Poprawią ogólną sprawność organizmu, poczucie równowagi a przede wszystkim odciążą Twój kręgosłup.

 

Body Latino

Ćwiczenia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej, wzmacniające mięśnie dolnych partii ciała w oparciu o układy choreograficzne z elementami kroków tańców latynoamerykańskich.

Dance Areobic

Inspiracja tańcem i wyborna zabawa. Doskonałe zajęcia dla osób kochających taniec i dobra zabawę. Całe zajęcia zbudowane są z układów choreograficznych. Poprawiają wydolność oraz oordynacje ruchową, wysmuklą sylwetkę.

Cellulit Attack

Trening Cellulit Attack to ćwiczenia przeciw cellulitowi, które pozwalają zapobiec i opanować nierównomierne rozłożenie komórek tłuszczowych w tkance podskórnej. To serie ćwiczeń utrzymujących napięcie mięśni oraz stretching i automasaż rozluźniający brzuch, biodra, uda i pośladki. Przeznaczony dla osób: średniozaawansowanych. Główny cel: rozbijanie tkanki tłuszczowej z okolicy bioder, pośladków i ud, ujędrnianie ciała.

Joga

Joga jest jedną z form medytacji, które kojąco wpływają na nasze ciało, relaksują, odprężają, redukują stres. Joga poprawia krążenie, sprawność fizyczną, uelastycznia ciało. Wpływa na dobre samopoczucie i obniża ciśnienie.